INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Jakie jest najlepsze rozwiązanie problemu ograniczonej przepustowości lotniska Chopina?

rozbudowa istniejącej sieci lotnisk

budowa nowego CPL

rozbudowa Modlina

duopol Modlin-Chopin

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


Finnair Plus staje się najkorzystniejszym programem dla stałych klientów w regionie nordyckim

2018-06-14
     

Finnair ogłosił zmiany w programie dla stałych klientów Finnair Plus, który posiada ponad 3 miliony członków na całym świecie. Zmiany te wraz z uaktualnieniami dokonanymi na początku tego roku sprawiają, że Finnair Plus jest najbardziej konkurencyjnym programem w regionie.

 

Finnair od 4 czerwca obniża ceny na wszystkie swoje loty premiowe, dzięki czemu najbardziej pożądane nagrody są łatwiejsze do zdobycia dla wszystkich członków.

  • Należność punktowa za loty premiowe w klasie ekonomicznej w regionie nordyckim: 15 000 zamiast 20 000 punktów;
  • Należność punktowa za loty w klasie ekonomicznej do pozostałej części Europy, Dubaju i Tel Avivu: 30 000 zamiast 40 000 punktów
  • Należność punktowa za loty w klasie ekonomicznej do Azji lub Ameryki Północnej: 90 000 zamiast 125 000 punktów.

 

Nagrody są takie same dla wszystkich członków, w tym dla członków Junior.

 

Również członkostwo w programie Finnair Plus Junior zostało wzbogacone o nowe sposoby nagradzania najmłodszych stałych klientów. Od czerwca wszyscy członkowie, bez względu na wiek, mogą zdobywać punkty poziomów i mają prawo do czerpania takich samych korzyści na każdym z poziomów członkostwa.

 

Na początku tego roku Finnair wprowadził zmiany w zasadach wygaśnięcia punktów, tak aby były ważne dopóty, dopóki klient je gromadzi lub korzysta z nich co najmniej raz na 18 miesięcy. Jest to zmiana w stosunku do poprzednich zasad, gdzie punkty wygasały 36 miesięcy po ich zdobyciu, niezależnie od aktywności członka.

 

"Odświeżenie zasad odbywa się na życzenie naszych klientów i sprawia, że Finnair Plus jest jeszcze bardziej interesującym i konkurencyjnym programem dla stałych klientów, nawet na skalę ogólnoświatową", mówi Johanna Jäkälä, prezes ds. marki i marketingu Finnaira. "Finnair Plus oferuje członkom szeroki wybór benefitów, usług, interesujących wydarzeń i partnerstw, z których nasi klienci mogą wybrać najbardziej odpowiedni sposób na wykorzystanie swoich punktów".

 

Finnair wprowadził także nowy poziom, Finnair Plus Platinum Lumo, przeznaczony dla najczęściej podróżujących klientów. Korzyści Finnair Plus Platinum Lumo oferują najwyższy poziom usług i komfortu podczas podróży i wyłączny szybki dostęp do nowych usług. Aby zdobyć członkostwo w Platinum Lumo, należy zdobyć 450 000 punktów poziomów lub polecieć 150 razy podczas roku członkostwa.

 

W niedalekiej przyszłości Finnair wprowadzi program Rodzina i Przyjaciele, aby ułatwić rodzinom i przyjaciołom wspólne gromadzenie punktów i śledzenie postępów w zdobywaniu nagrody.

 

 

Źródło: Finnair

 

 

 

Tagi:

Finnair | Pasażer | Program lojalnościowy


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony