INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


Grupa Lufthansa: 12,5 mln pasażerów w kwietniu 2019 r.

2019-05-15
     

W kwietniu 2019 roku przewoźnicy Grupy Lufthansa przetransportowali 12,5 mln osób, co stanowi wzrost o 3,0% w porównaniu z analogicznym miesiącem poprzedniego roku.

 

Oferowanie mierzone w ASK było wyższe o 4,0% rdr, sprzedaże wzrosły o 6,5% rdr, współczynnik wykorzystania miejsc pasażerskich wzrósł o 2,0% do poziomu 83,3%.

 

W kwietniu oferowanie pojemności na cargo było o 9,3% wyższe, w stosunku do analogicznego miesiąca 2018 roku, podczas gdy przewozy frachtu w TKM spadły o 4,2% rdr. Współczynnik wykorzystania pojemności na cargo spadł o 8,4% do 59,3%.

 

Przewoźnicy sieciowi, w tym Lufthansa German Airlines, SWISS i Austrian Airlines, łącznie przetransportowali w kwietniu ponad 9,3 mln pasażerów, tj. o 5,0% więcej, niż w poprzednim roku, oferowanie wzrosło o 4,1% rdr, sprzedaże były wyższe o 6,7% rdr. Współczynnik wykorzystania miejsc pasażerskich wzrósł o 2,0 ppct do 83,3 %.

 

Najsilniejszy wzrost liczby pasażerów w kwietniu odnotowano w Wiedniu (+5,9%). Liczba pasażerów we Frankfurcie i Zurichu wzrosła o 4,3%, w Monachium o 2,6%.

 

Lufthansa German Airlines przetransportowały w kwietniu ponad 6,2 mln osób, tj. o 4,9% więcej rdr. Oferowanie było wyższe o 3,6% rdr, ruch pasażerski wzrósł o 6,4%. Współczynnik wykorzystania miejsc pasażerskich wzrósł o 2,2 ppct do 82,9%.

 

Linie Eurowings (w tym Brussels Airlines) przewiozły w kwietniu blisko 3,2 mln pasażerów, w tym 2,9 mln osób na trasach krótkiego zasięgu, i około 300 tysięcy na rejsach długodystansowych.

 

W kwietniu 2019 roku oferowanie Eurowings było wyższe o 3,4% rdr, sprzedaże wzrosły o 5,8%, co przyniosło wzrost współczynnika wykorzystania miejsc pasażerskich o 1,9 ppct do 83,1%.

 

Na trasach krótkiego zasięgu oferowanie spadło o 3,4%, sprzedaże były niższe o 0,6% rdr., co przyniosło wzrost współczynnika wykorzystania miejsc pasażerskich o 2,3 ppct do poziomu 82,6%.

 

Na połączeniach długodystansowych w kwietniu 2019 roku oferowanie wzrosło o 18%, sprzedaże wzrosły o 19,1%, co wpłynęło na zwiększenie współczynnika wykorzystania miejsc pasażerskich o 0,8 ppct do 84,1%.

 

 

Źródło: Lufthansa Group

 

 

 

Tagi:

Lufthansa | Lufthansa Group | Pasażer | Przewozy


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony