Singapore Airlines w ramach programu transformacji pracują nad ograniczeniem biurokracji

2017-11-14
 Drukuj

Nowy proces decyzyjny wdrożony od 1 listopada br. wymaga nie więcej niż trzech poziomów uzgodnień aby uzyskać ostateczną akceptację. Wcześniej niektóre decyzje wymagały do ośmiu poziomów uzgodnień.

 

Program transformacji SIA obejmuje ponad 60 inicjatyw, w tym m.in. przegląd siatki połączeń całej Grupy SIA, wprowadzenie nowego systemu zarządzania przychodami, optymalizację zużycia paliwa oraz utworzenie nowego działu, który będzie skupiał się na „podróży klienta”.

 

Poza restrukturyzacją strony kosztowej, transformacja ma wskazać także możliwości zwiększenia przychodów Grupy SIA. Rozpoczęty w maju br. trzyletni program transformacji ma na celu przygotowanie Grupy do uzyskania wzrostu w przyszłości.

 

Program transformacji wdrożono ponieważ w roku obrotowym 2017 zakończonym 31 marca, Singapore Airlines odnotowały 8,5% spadek zysku operacyjnego do 623 mln SGD (448 mln USD) oraz 55% spadek zysku netto do 360 mln SGD.

 

W II kwartale bieżącego roku obrotowego 2018, zysk operacyjny Grupy wzrósł ponad dwukrotnie do 232 mln SGD. W tym samym czasie dochody wzrosły o 5,3% do 3,85 mld SGD.

 

W I poł. roku zysk operacyjny Grupy wzrósł o 70% do 513 mln SGD, podczas gdy przychody wzrosły o 5,5% do 7,7 mld SGD.

 

 

PRTL.pl

 

 

 

 

Materiał wydrukowany z portalu PRTL.pl