Hamburg Airport testuje usługę „Gate Delivery”

2018-06-12
 Drukuj

Niemiecki port lotniczy w Hamburgu rozpoczął testowanie nowej usługi „Gate Delivery”, w ramach której pasażerowie mogą zamówić przekąski i napoje online, które zostaną dostarczone bezpośrednio do wejścia do samolotu (gate). 

 

Testowanie oferowanej codziennie w godzinach od 5:00 do 10:00 rano usługi potrwa do połowy lipca.

 

Hamburg jest pierwszym lotniskiem w Niemczech testującym tego typu usługę, we współppracy z VAAIR Airport, firmą obsługującą w porcie także Cafe Scoom i Pier2Bar.

 

Gate Delivery, które jest innowacyjnym rozszerzeniem usług cyfrowych ma wiele zalet, w tym m.in. skrócony czas oczekiwania w gate oraz mniejszy dystans do pokonywania w terminalu.

 

W fazie testowej władze hamburskiego lotniska będą gromadzić opinie pasażerów dotyczące nowej usługi. Asortyment oferowany w fazie testowej obejmuje przekąski, takie jak bagietki i cynamonowe pieczywo oraz zimne napoje takie jak woda i cola. Zapłata następuje przez Internet kartami kredytowymi lub za pośrednictwem PayPal.

 

Rejestracja nie jest konieczna. Ceny są takie same jak w kawiarniach i barach VAAIR, bez dodatkowych opłat za dostawę.

 

Pasażer może otrzymać zamówione przekąski również we wcześniej ustalonym terminie. Jedzenie i napoje są dostarczane w papierowej torbie.

 

 

PRTL.pl

 

 

 

Materiał wydrukowany z portalu PRTL.pl