Ryanair: punktualność w czerwcu wyniosła 91% (z wyłączeniem ATC). Liczba opóźnień spowodowanych przez ATC w czerwcu podwoiła się do ponad 9 400 lotów

2019-07-05
 Drukuj

Ryanair opublikował czerwcowe statystyki w zakresie obsługi klienta.

 

Punktualność Ryanaira wyniosła 91% (z wył. opóźnień spowodowanych przez ATC) w porównaniu do 81% w czerwcu 2018r. Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu ATC spowodowały opóźnienia ponad 9,400 lotów Ryanaira. Jedynie 10 lotów zostało odwołanych w porównaniu z 1170 w czerwcu 2018 r.

 

Ryanair opublikował także czerwcowe wyniki `Rate My Flight`, w których 87% z ponad 120.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (91%), serwis na pokładzie (90%), wybór posiłków i napojów (83%) oraz proces wejścia na pokład (81%).

 

Czerwiec - Rate My Flight

Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze

Ogólne wrażenie

87%

załoga pokładowa

91%

serwis na pokładzie

90%

Wybór posiłków i napojów

83%

proces wejścia na pokład

81%

 

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:

 

“Ryanair przewiózł w czerwcu ponad 14,2 miliona pasażerów, a nasza punktualność na ponad 78.000 lotów wyniosła 91% (z wyłączeniem ATC). Niestety liczba opóźnień lotów Ryanaira spowodowanych przez ATC w czerwcu podwoiła się w stosunku do maja. Najwięcej opóźnień odnotowano w Niemczech, Francji, Hiszpanii oraz Austrii.”

 

 

Źródło: Ryanair

 

 

 

Materiał wydrukowany z portalu PRTL.pl