Linie Singapore Airlines rozszerzają program KrisConnect z myślą o uatrakcyjnieniu dla klientów swojej oferty na platformach cyfrowych

2019-09-20
 Drukuj

Od 1 kwietnia 2020 roku Singapurskie Linie Lotnicze SINGAPORE AIRLINES – SIA umożliwią lepszą i efektywniejszą sprzedaż swoich usług dla klientów, którzy chcą otrzymywać oferty jak najlepiej dopasowane do swoich indywidualnych oczekiwań. Będzie to możliwe dzięki rozszerzeniu programu KrisConnect SIA , wykorzystującego najnowsze i optymalne rozwiązania technologiczne na platformach cyfrowych, a wszyscy partnerzy handlowi linii SIA będą mieli większy dostęp do różnego rodzaju taryf i spersonalizowanych treści.

 

Singapurskie Linie Lotnicze, wprowadzając w 2018 roku program KrisConnect SIA, były jednym z pierwszych towarzystw lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku, korzystającym z tej zaawansowanej technologii.

 

Agenci i biura podróży, uczestniczące w programie KrisConnect SIA , skorzystają z szybszego działania na rynku i szerszego dostępu do stawek taryfowych w tym również dostosowanych do indywidulanych potrzeb klientów oraz możliwości sprzedaży niestandardowych ofert pakietowych i taryf negocjowanych. To z kolei umożliwi zwiększenie poziomu indywidualnej obsługi klienta, w tym przede wszystkim członków programu lojalnościowego linii SIA – KrisFlyer.

 

Program KrisConnect SIA wykorzystuje technologię API (Application Program Interface), w tym opracowane w branży standardy transmisji NDC – New Distribution Capability. Singapurskie Stowarzyszenie Biur Podróży NATAS oraz wielu branżowych partnerów biur podróży z zadowoleniem przyjęło rozwój programu KrisConnect SIA, umożliwiającego polepszenia standardów obsługi i zwiększenie zadowolenia klientów.

 

Dzięki programowi KrisConnect SIA biura podróży i inni partnerzy będą mogli korzystać z wielu sposobów uzyskiwania dostępu do nowych treści i funkcji. Linie SIA udostępnią informacje za pośrednictwem tradycyjnych systemów rezerwacyjnych GDS: Amadeus, Sabre i Travelport, a także partnerów-firm, wykorzystujących najnowsze technologie cyfrowe: Aaron Group, ATRIIS, HitchHiker, PKFARE, Travel Boutique Online, Travelfusion, TravelNDC i Verteil Technologies. Dodatkowo portal agentów turystycznych linii SIA – AGENT 360 – zostanie ulepszony, tak aby umożliwić biurom podróży bezpośredni dostęp do treści za pośrednictwem programu KrisConnect SIA.

 

Biura podróży-Agenci linii SIA w Singapurze (w tym m.in. CWT, CHAN BROTHERS, CTM, CORPORATE TRAVEL SERVICES, CTRIP, FCM TRAVEL SOLUTIONS, FORTUNE TRAVEL, GLOBAL TRAVEL, NEW SHAN, PACIFIC ARENA I UOB TRAVEL PLANNERS) już dołączyły do programu KrisConnect SIA, a inne zgłosiły akces przystąpienia do niego. Stowarzyszenie NATAS wspiera inicjatywę linii SIA włączenia agentów członkowskich do programu KrisConnect SIA.

 

 

Źródło: Singapore Airlines

 

 

 

Materiał wydrukowany z portalu PRTL.pl