INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Artykuły


Bombardier Q400 na połączeniu krajowym, czyli jak stracić przewagę konkurencyjną w jeden dzień…

Bartosz Czajka, 2016-10-20
     

W ostatnich dniach bardzo dużo miejsca w polskich mediach poświęcono na prezentację planów rozwojowych LOT, głównie w odniesieniu do połączeń dalekiego i średniego zasięgu. W opinii wielu analityków branży lotniczej w Polsce równie ważnym wydarzeniem jest bez wątpienia przeniesienie przez Ryanair operacji krajowych do Gdańska i Wrocławia z lotniska w Modlinie na lotnisko Chopina w Warszawie. Jaki będzie efekt tej zmiany na wyniki finansowe polskiego narodowego przewoźnika, który na tych połączeniach od lat był monopolistą?

 

 

Pełna treść opracowania dostępna jest w zakładce

Linie lotnicze / Publikacje

 

 

 

 

Tagi:

Boeing | Bombardier | Finanse | Konkurencja | Koszty | LOT | Oferowanie | Paliwo | Personel pokładowy | Połączenia | Popyt | Praca | Rozwój | Ryanair | Samolot


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony