Artykuły
Idą zmiany
Jeszcze dwa lata temu wydawało się, że podział na dwa główne modele biznesowe linii lotniczych - sieciowy (tradycyjny) i tani ma charakter dość sztywny i zmiany będą następowały, w ramach danego modelu, bez łamania zasad i reguł podstawowych. Wielu obserwatorów, my również, podkreślało, że ogromne sukcesy Ryanaira to, w bardzo znacznym stopniu, zasługa ścisłego trzymania się kanonu zasad działania ultra-taniej linii. Natomiast w przypadku linii sieciowych, główne zmiany miały wynikać z procesów konsolidacyjnych. Zarówno o charakterze właścicielskim, jak i handlowym - umowy Joint Venture pomiędzy gigantami z różnych kontynentów.
Pełen komentarz dostępny jest w zakładce
Inwestycje | Komunikacja | Konkurencja | Linie lotnicze | Lotnisko | Lotnisko Gdańsk | Oferowanie | Połączenia | Popyt | Praca | Rozwój | Tanie linie | Umowa
Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.