INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Artykuły


Statystyki nowych połączeń uruchomionych w roku 2018

Marek Serafin, 2019-01-31
     

Portal annaaero jest stałym źródłem bardzo interesujących danych, zestawień i rankingów. Niedawno podsumował ubiegły rok z punktu widzenia nowouruchomionych połączeń.

 

Globalny ranking 20-tu linii lotniczych, które są w tej kategorii liderami.

 

Przewoźnik

Liczba nowouruchomionych połączeń

Ryanair

 218

Frontier Airlines

 192

easyJet

 167

WizzAir

 133

Eurowings

 88

American Airlines

 80

IndiGo

 69

Laudamotion

 67

Germania

 61

Volotea

 60

Spirit Airlines

 58

Southwest Airlines

 52

Norwegian

 51

Condor

 50

Jet2.com

 48

TUI Airways

 48

United Airlines

 48

Allegiant Air

 41

S7 Airlines

 41

Pobeda

 39

 

Jak widzimy zdecydowanymi liderami są europejskie tani linie. W pierwszej piątce są aż cztery. Pierwsza pozycja Ryanaira na pewno nie jest zaskoczeniem. Przewoźnik, który ma ponad 80 baz rozsianych po całej Europie, i nie tylko, jest skazany na stałą aktywność w tym zakresie. Na pewno zwraca uwagę tak wysoka pozycja WizzAir-a. Węgierska linia wyprzedziła wielu znacznie większych przewoźników. To kolejne potwierdzenie, jak szybko i szeroko rozwija się rynek tanich przewozów w naszym regionie. Dość dalekie miejsce największej taniej linii na świecie, Southwest-a pokazuje, że nadal kieruje się ostrożną, zachowawczą strategią rozwoju. Wśród 20-tu linii mamy tylko dwie typowo sieciowe – AA i UA. I żadnej europejskiej. Natomiast dość szeroko są reprezentowane są europejskie linie hybrydowe: rozkładowo – charterowe. To Germania, Condor, TUI. Szybko rozwijają się dwie rosyjskie linie – S7 i Pobeda. Ta pierwsza koncentruje się na przewozach domestic, a druga to tania linia z Grupy Aeroflotu.

 

 

Pełna treść opracowania dostępna jest w 

Rynek Lotniczy / Publikacje

 

 

 

Tagi:

Baza | Bilety | Linie lotnicze | Lotnisko | Oferowanie | Pasażer | Połączenia | Przewozy


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony