Artykuły
W ciągu ostatnich miesięcy Boeing osiągnął znaczący postęp w pracach nad bezpiecznym powrotem 737 MAX do eksploatacji. Firma kontynuuje współpracę z Federalną Administracją Lotnictwa (FAA) i innymi międzynarodowymi organami nadzoru lotniczego, aby uzgodnić proces certyfikacji oprogramowania 737 MAX i powiązanej z tym aktualizacji szkoleń. Firma dokonała także istotnych zmian na poziomie zarządu i działalności operacyjnej w celu dalszego pogłębienia swoich wysiłków.
Co robimy
Pamiętając o udzielaniu pomocy osobom dotkniętym wypadkami, zespoły Boeinga, partnerzy i dostawcy nieustannie pracują nad opracowaniem aktualizacji oprogramowania, przeprowadzają loty testowe oraz ulepszają przyszłe materiały szkoleniowe dla pilotów. W ich działania zaangażowane są globalne organy nadzoru lotu, linie lotnicze oraz nasi dostawcy, co ma na celu jak najlepsze wsparcie istniejącej floty samolotów 737 MAX.
Wsparcie dla rodzin ofiar: Dwa tragiczne wypadki B737 MAX leżą na sercu każdemu pracownikowi Boeinga. Boeing utworzył fundusz pomocy w wysokości 100 milionów dolarów, aby zaspokoić potrzeby rodzin i społeczności dotkniętych tymi wypadkami. Pięćdziesiąt milionów dolarów zostało przeznaczone na Fundusz Pomocy Finansowej Boeinga, który ma na celu zapewnienie natychmiastowej pomocy finansowej rodzinom ofiar wypadków. Kenneth Feinberg i Camille Biros, uznani eksperci w zakresie ustanawiania i nadzorowania funduszy kompensacyjnych dla ofiar, zostali zatrudnieni, aby stworzyć i samodzielnie zarządzać Funduszem Pomocy Finansowej Boeinga, który już działa, pomagając dotkniętym cierpieniem rodzinom.
Bezpieczeństwo | Boeing | Naprawa | Samolot
Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.