INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

tag: Sprint Air

 

Komentarz tygodnia 04.03-10.03.2016

2016-03-11

Nowa nisza rynkowa?

Dwa nowe polskie lotniska, mając poważne problemy ze znalezieniem „normalnych” użytkowników zwróciły się do małej polskiej prywatnej linii lotniczej - Sprint Air. Dysponuje ona aż dziesięcioma samolotami SAAB 340 w wersji cargo, ale również dwoma samolotami tego samego typu w wersji pasażerskiej.

czytaj więcej

Komentarz tygodnia 04.03-10.03.2016

2016-03-11

Nowa nisza rynkowa?

Dwa nowe polskie lotniska, mając poważne problemy ze znalezieniem „normalnych” użytkowników zwróciły się do małej polskiej prywatnej linii lotniczej - Sprint Air. Dysponuje ona aż dziesięcioma samolotami SAAB 340 w wersji cargo, ale również dwoma samolotami tego samego typu w wersji pasażerskiej.

czytaj więcej

Komentarz tygodnia 16.08-22.08.2013

2013-08-23

Urząd marszałkowski szuka nowego operatora na trasie Bydgoszcz-Warszawa

PLL LOT przestaną operować na trasie Warszawa-Bydgoszcz od 30 listopada 2013. Połączenie to w imieniu i na rzecz LOT-u (formuła wet lease) obsługuje obecnie Sprint Air, latający trzydziestoosobowym SAAB-em 340. Pomimo pięciomilionowej dopłaty (rocznie) LOT uznał, że operacje te są dla niego nieopłacalne. Urząd marszałkowski przystąpił do poszukiwania nowej linii, która mogłaby latać na tej trasie.

czytaj więcej

Komentarz tygodnia 16.08-22.08.2013

2013-08-23

Urząd marszałkowski szuka nowego operatora na trasie Bydgoszcz-Warszawa

PLL LOT przestaną operować na trasie Warszawa-Bydgoszcz od 30 listopada 2013. Połączenie to w imieniu i na rzecz LOT-u (formuła wet lease) obsługuje obecnie Sprint Air, latający trzydziestoosobowym SAAB-em 340. Pomimo pięciomilionowej dopłaty (rocznie) LOT uznał, że operacje te są dla niego nieopłacalne. Urząd marszałkowski przystąpił do poszukiwania nowej linii, która mogłaby latać na tej trasie.

czytaj więcej

Dokąd zmierza rynek przewozów krajowych?

2012-03-16

Rys historyczny - ewolucja rynku
Do końca lat 80-tych ubiegłego stulecia krajowe przewozy lotnicze w Polsce były dofinansowywane z budżetu państwa; siatka połączeń obejmowała 10 portów lotniczych; oferowano połączenia z Warszawą, a także w wybranych relacjach bezpośrednie połączenia z jej pominięciem.

czytaj więcej

Dokąd zmierza rynek przewozów krajowych?

2012-03-16

Rys historyczny - ewolucja rynku
Do końca lat 80-tych ubiegłego stulecia krajowe przewozy lotnicze w Polsce były dofinansowywane z budżetu państwa; siatka połączeń obejmowała 10 portów lotniczych; oferowano połączenia z Warszawą, a także w wybranych relacjach bezpośrednie połączenia z jej pominięciem.

czytaj więcej

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony