tag: KLM
2019-10-08
7 października 2019 r. to ważny dzień w dziejach światowego lotnictwa cywilnego. Najstarsza linia na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą - KLM Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze obchodzą 100 lat swojego istnienia! W 1919 roku holenderski wizjoner i pionier awiacji - Albert Plesman wraz z kilkoma inwestorami założył linie lotnicze KLM, realizując swoje marzenie o „oceanie powietrza, który połączy wszystkich ludzi”.
2019-10-08
7 października 2019 r. to ważny dzień w dziejach światowego lotnictwa cywilnego. Najstarsza linia na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą - KLM Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze obchodzą 100 lat swojego istnienia! W 1919 roku holenderski wizjoner i pionier awiacji - Albert Plesman wraz z kilkoma inwestorami założył linie lotnicze KLM, realizując swoje marzenie o „oceanie powietrza, który połączy wszystkich ludzi”. Jego marzenie o przyszłości mogło się urzeczywistnić dzięki odwadze i determinacji. To siła, która wraz z holenderskim duchem przedsiębiorczości i gościnności budowała światową potęgę lotniczą. Przez 100 lat, dzięki KLM, miliony ludzi mogły odkrywać świat, poznawać inne kultury, emigrować, odwiedzać krewnych, czy nawiązywać nowe relacje biznesowe. Dziś samoloty KLM docierają do ponad 160 miast na świecie. Od samego początku KLM stawiał swoich klientów w centrum uwagi. 32 tysiące pracowników KLM na całym świecie – na pokładach samolotów, na lotniskach, czy „po drugiej stronie” ekranu komputera nie tylko dba o wysoki poziom usług, ale też służy pomocą, gościnnością i zrozumieniem, tworząc przyjacielską atmosferę, która towarzyszy podróżom KLM. Przez ostatnie 100 lat nasz świat bardzo się zmienił, a zmiany towarzyszą i będą towarzyszyć nam każdego dnia i to w coraz większym stopniu. To właśnie umiejętność wprowadzania zmian, jak też wykorzystywania okazji, podejmowania wyzwań, nawiązywania sojuszy z partnerami i czerpania ze zdobyczy technologicznych – były kluczem do sukcesu KLM na przestrzeni 100 lat. Dzisiaj, jeszcze bardziej niż kiedyś, wyzwaniem KLM jest troska o planetę, środowisko i klimat w kontekście przyszłości lotnictwa. Mamy tylko jedną planetę, a działalność lotnicza, podobnie jak inne emisyjne gałęzie, musi przejść olbrzymią transformację w kierunku modelu zrównoważonego, proekologicznego, a jednocześnie wydajnego i opłacalnego. KLM wspólnie z partnerami i całą branżą musi znaleźć rozwiązania na następne sto lat. W nadchodzącym stuleciu linia zamierza ustanawiać nowe standardy dla lotnictwa jutra. Dlatego rok 2019 – to nie tylko obchody setnego jubileuszu!
2019-03-19
Musimy nieustannie starać się oferować nowoczesny produkt, nienaganny standard obsługi, technologiczne udogodnienia i to wszystko jeszcze w atrakcyjnej cenie – to duże wyzwanie – mówi Frantisek Siling, Dyrektor Generalny Sprzedaży GrupyAir FranceKLM w Polsce w rozmowie z Markiem Serafinem z PRTL.pl
2018-01-26
Flotowe plany daleko dystansowych gigantów. Szefowie dwóch wielkich grup IAG oraz AF/KLM ogłosili, ważne plany sprzętowe dotyczące flot dalekiego zasięgu.
2017-08-04
Projekt "Blue Skies” – nowa rewolucja na globalnym rynku lotniczym? Pod koniec ubiegłego tygodnia Grupa AF/KL ogłosiła swoje plany, którym nadaje rangę wręcz historyczną.
2017-08-04
Projekt Blue Skies” – nowa rewolucja na globalnym rynku lotniczym?
Pod koniec ubiegłego tygodnia Grupa AF/KL ogłosiła swoje plany, którym nadaje rangę wręcz historyczną. „Zrestrukturyzuje” i pogłębi swoje umowy Joint Venture dotyczące rynku północnoatlantyckiego oraz azjatyckiego. Obie te umowy zostaną wzmocnione poprzez inwestycje kapitałowe. Grupa Air France/KLM kupi 31% akcji, które Grupa Virgin posiada w liniach Virgin Atlantic – za około 220 mln funtów. Równocześnie Delta Airlines oraz chińskie linie China Eastern wejdą w posiadanie, każda z nich, 10% akcji Grupy AF/KLM, poprzez udział w subskrypcji nowych akcji o wartości 751mln EUR.
2017-07-28
Różnice kulturowe pomiędzy pracownikami Air France-u i KLM-u. Etihad sprzedał udziały w Etihad Regional.
2017-07-28
Różnice kulturowe pomiędzy pracownikami Air France-u i KLM-u. Etihad sprzedał udziały w Etihad Regional.
2017-07-14
Wiadomo, że brytyjski tani olbrzym pracuje nad dwoma projektami o strategicznym znaczeniu.
2017-02-10
Początek roku daje okazje do opracowywania różnego rodzaju podsumowań i analiz. Dziś chcielibyśmy spojrzeć ma wyniki przewozowe trzech europejskich dominatorów pod nieco innych kontem. Chodzi o struktury ich siatek przewozowych z punktu widzenia geograficznego. Które regiony są dla nich najważniejsze, jakie wyniki, w poszczególnych regionach osiągają?
2017-02-10
Początek roku daje okazje do opracowywania różnego rodzaju podsumowań i analiz. Dziś chcielibyśmy spojrzeć ma wyniki przewozowe trzech europejskich dominatorów pod nieco innych kontem. Chodzi o struktury ich siatek przewozowych z punktu widzenia geograficznego. Które regiony są dla nich najważniejsze, jakie wyniki, w poszczególnych regionach osiągają?
2016-08-26
Transavia to spółka-córka grupy AF/KLM. Ma dwie „części”: Transavię Holandia - desygnator HV i Transavię Francja - desygnator TO. Dotychczas bardzo szybko rozwijał się HV mając bardzo duży udział w rynku tanich i ultra-tanich przewozów, z/do Holandii.
2016-08-26
Transavia to spółka-córka grupy AF/KLM. Ma dwie „części”: Transavię Holandia - desygnator HV i Transavię Francja - desygnator TO. Dotychczas bardzo szybko rozwijał się HV mając bardzo duży udział w rynku tanich i ultra-tanich przewozów, z/do Holandii.