tag: SES
2015-09-22
Polska potrzebuje krajowej strategii lotniczej tak szybko jak to tylko możliwe. Co więcej, strategia ta musi być spójna z powstającą obecnie strategią europejską - mówi Jacek Krawczyk, Przewodniczący Grupy Pracodawców Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego, sprawozdawca EKES ds. lotnictwa w rozmowie z Anną Jakubczyk z PRTL.pl
2014-12-09
Chcemy kontynuować nasz rozwój technologiczny i intensyfikować działalność inwestycyjną. Wszystko to jest podporządkowane zwiększeniu przepustowości w polskiej przestrzeni powietrznej, redukcji kosztów jednostkowych i zmniejszeniu uciążliwości dla środowiska - mówi Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Krzysztof Kapis w rozmowie z Anną Jakubczyk z PRTL.pl
2013-12-03
Musimy przywrócić równowagę w całym łańcuchu przemysłu lotniczego. Dziś większość ciężaru wynikającego z regulacji dotyczących praw pasażerów spada właśnie na tradycyjne linie lotnicze. Proszę zauważyć, że linie lotnicze są tym ogniwem, które boryka się z najpoważniejszymi kłopotami finansowymi - mówi Jacek Krawczyk wiceprzewodniczący Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w rozmowie z Anną Jakubczyk z PRTL.pl
2012-12-06
Jak poinformował Zastępca Komisarza ds. Transportu UE Siim Kallas realizacja programu SES II (Single European Sky) jest poważnie opóźniona. Bardzo istotnym jego elementem jest utworzenie dziewięciu FAB (Functional Airspace Blocks). Miały być one w pełni funkcjonalne do 4 grudnia 2012 i pokrywać cały obszar terytorialny UE plus cztery kraje: Norwegia, Szwajcaria, Chorwacja i Bośnia i Hercegowina.
2012-12-06
Jak poinformował Zastępca Komisarza ds. Transportu UE Siim Kallas realizacja programu SES II (Single European Sky) jest poważnie opóźniona. Bardzo istotnym jego elementem jest utworzenie dziewięciu FAB (Functional Airspace Blocks). Miały być one w pełni funkcjonalne do 4 grudnia 2012 i pokrywać cały obszar terytorialny UE plus cztery kraje: Norwegia, Szwajcaria, Chorwacja i Bośnia i Hercegowina.