tag: Transavia
2018-03-16
Dziś głównie o europejskich tanich liniach. W tym segmencie rynkowym cały czas dzieje się bardzo dużo, ale zaczniemy od europejskiego giganta, którego strategia i sposób jej realizacji mają ogromny wpływ na sytuację rynkową w całym naszym regionie.
2016-09-30
Nowe trendy na trasach europejskich: tania linia Transavia, spółka-córka Air France/KLM zaczyna loty z Amsterdamu do Polski, airberlin ponosi olbrzymie straty i wynajmuje swoje samoloty z załogami do Eurowings a SN Brussels przechodzi w ręce Lufthansy.
2016-09-30
Nowe trendy na trasach europejskich: tania linia Transavia, spółka-córka Air France/KLM zaczyna loty z Amsterdamu do Polski, airberlin ponosi olbrzymie straty i wynajmuje swoje samoloty z załogami do Eurowings a SN Brussels przechodzi w ręce Lufthansy.
2016-08-26
Transavia to spółka-córka grupy AF/KLM. Ma dwie „części”: Transavię Holandia - desygnator HV i Transavię Francja - desygnator TO. Dotychczas bardzo szybko rozwijał się HV mając bardzo duży udział w rynku tanich i ultra-tanich przewozów, z/do Holandii.
2016-08-26
Transavia to spółka-córka grupy AF/KLM. Ma dwie „części”: Transavię Holandia - desygnator HV i Transavię Francja - desygnator TO. Dotychczas bardzo szybko rozwijał się HV mając bardzo duży udział w rynku tanich i ultra-tanich przewozów, z/do Holandii.
2016-07-15
Pisaliśmy dość dużo o paśmie sukcesów grupy IAG oraz o zachowawczej strategii handlowej grupy LH. Warto popatrzeć też na aktualne wyniki trzeciej globalnej grupy AF/KL. Podała ona niedawno swoje wyniki przewozowe w czerwcu 2016. Dla każdej linii europejskiej to początek okresu żniw.
2016-07-15
Pisaliśmy dość dużo o paśmie sukcesów grupy IAG oraz o zachowawczej strategii handlowej grupy LH. Warto popatrzeć też na aktualne wyniki trzeciej globalnej grupy AF/KL. Podała ona niedawno swoje wyniki przewozowe w czerwcu 2016. Dla każdej linii europejskiej to początek okresu żniw.
2016-03-15
Wyniki finansowe trzech globalnych grup europejskich mają ogromny wpływ na rynek lotniczy na naszym kontynencie. W znacznym stopniu określają sytuację konkurencyjną, jeżeli chodzi o przewoźników sieciowych. Determinują strategię rozwoju tych grup, i co powinno być dla nas bardzo interesujące, ich skłonność do aktywnego udziału w procesie konsolidacji rynkowej.