tag: Badanie
2016-11-10
W poprzednim artykule (Passenger journey czyli ścieżka pasażera - faza eksploracji) pisaliśmy o odkrywaniu i odtwarzaniu ścieżki doświadczeń pasażera. Kolejna faza prac nad doświadczeniem pasażera jest związana z wyciąganiem wniosków z badań i zebranego materiału, jak również pracą warsztatową. Dla osiągnięcia ostatecznego sukcesu konieczne jest przeprowadzenie obu tych etapów w sposób poprawny, rzetelny i wyczerpujący, gdyż są ze sobą bardzo silnie związane.
2016-11-10
W poprzednim artykule (Passenger journey czyli ścieżka pasażera - faza eksploracji) pisaliśmy o odkrywaniu i odtwarzaniu ścieżki doświadczeń pasażera. Kolejna faza prac nad doświadczeniem pasażera jest związana z wyciąganiem wniosków z badań i zebranego materiału, jak również pracą warsztatową. Dla osiągnięcia ostatecznego sukcesu konieczne jest przeprowadzenie obu tych etapów w sposób poprawny, rzetelny i wyczerpujący, gdyż są ze sobą bardzo silnie związane.
2016-11-03
Za każdą usługą kryją się procesy, które składają się na jej przebieg oraz skutkują tym, jak jest odbierana. W idealnym świecie procesy te są ze sobą ściśle powiązane i biegną równolegle.
2016-11-03
Za każdą usługą kryją się procesy, które składają się na jej przebieg oraz skutkują tym, jak jest odbierana. W idealnym świecie procesy te są ze sobą ściśle powiązane i biegną równolegle.
2016-10-27
Rozwój technik konsultingowych w oparciu o metodykę service design i design thinking, coraz większa dostępność danych, ewolucja metod analitycznych, postęp technologiczny oraz ulokowanie pasażera w centrum zainteresowania pozwalają portom lotniczym i przedsiębiorstwom transportowym nie tylko lepiej badać, ale też efektywniej wnioskować i wypracowywać użyteczne rozwiązania z punktu widzenia całej usługi i doświadczenia klienta.
2016-10-27
Rozwój technik konsultingowych w oparciu o metodykę service design i design thinking, coraz większa dostępność danych, ewolucja metod analitycznych, postęp technologiczny oraz ulokowanie pasażera w centrum zainteresowania pozwalają portom lotniczym i przedsiębiorstwom transportowym nie tylko lepiej badać, ale też efektywniej wnioskować i wypracowywać użyteczne rozwiązania z punktu widzenia całej usługi i doświadczenia klienta.
2016-10-20
Stale odczuwalna w branży lotniczej walka konkurencyjna o liczbę pasażerów i niższe koszty oraz presja innowacyjności wynikają z tempa zmian na rynkach i w zachowaniach konsumenckich. Ewoluują oczekiwania klientów, style konsumpcji, aspiracje, zwiększa się liczba dostępnych wariantów podróżowania. Zarządy portów lotniczych, które chcą osiągać większe zyski z ruchu pasażerskiego muszą dopasowywać ofertę do użytkowników (a nie odwrotnie) i zmienić podejście do stosowanych do tej pory metod i technik badań oraz interpretacji danych dotyczących potrzeb, oczekiwań i satysfakcji pasażerów. Prowadząc takie badania porty lotnicze muszą uwzględniać zasady projektowania usług i tworzenia bardziej efektywnych modeli biznesowych w oparciu o doświadczenie pasażera.
2016-10-20
Stale odczuwalna w branży lotniczej walka konkurencyjna o liczbę pasażerów i niższe koszty oraz presja innowacyjności wynikają z tempa zmian na rynkach i w zachowaniach konsumenckich. Ewoluują oczekiwania klientów, style konsumpcji, aspiracje, zwiększa się liczba dostępnych wariantów podróżowania. Zarządy portów lotniczych, które chcą osiągać większe zyski z ruchu pasażerskiego muszą dopasowywać ofertę do użytkowników (a nie odwrotnie) i zmienić podejście do stosowanych do tej pory metod i technik badań oraz interpretacji danych dotyczących potrzeb, oczekiwań i satysfakcji pasażerów. Prowadząc takie badania porty lotnicze muszą uwzględniać zasady projektowania usług i tworzenia bardziej efektywnych modeli biznesowych w oparciu o doświadczenie pasażera.